Régészet két keréken

Archäologie auf dem Rad

Kikkel vagyok és hol vagyok?

2018. február 19. 15:28 - Zsuzsanni

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2c/Mediterranean_Relief.jpg

(A kép innen)

Az utóbbi időben kicsit sikerült mindenkit megkavarnom, hogy éppen hol vagyok és kivel. Nos, januárban Egyiptomban voltam, aztán Szudánban, aztán Skóciában, aztán most március közepéig ismét Egyiptomban leledzek. A következő hetekben ezért Szudánról és Egyiptomról vegyesen fogok blogolni.

Polly egy határozatlan idejű szerződésért elhagyott engem és a Reisestipendiumot   (egy gyűjtemény igazgatója lett), úgyhogy ezért én a ösztöndíjashoz csapódtam. Útitársaim száma az elkövetkezendő 7 hónapban 2 és 7 között fog fluktuálni. Kicsit mondjuk félek, hogy időközben elfogynak, mert sorba kapják a menőbbnél menőbb állásokat - az egyikük például tegnapelőtt kapott meg egy juniorprofesszori állást - szóval lehetséges szcenárió, hogy az út végére egyedül maradok... Mindenesetre most éppen mindannyian Kairóban élvezzük az életet és egymás társaságát; holnap épp Héliopoliszba készülünk, holnapután Bubasztiszba, azután pedig az oázisokba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reisestipendium.blog.hu/api/trackback/id/tr5113682124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása