Régészet két keréken

Archäologie auf dem Rad

Fogok majd blogolni, de tényleg

2018. január 19. 12:56 - Zsuzsanni

Sokan szememre vetették, miért nem blogolok mostanában. Az ok meglehetősen egyszerű: jelenleg épp nincs ihletem. Január másodika óta Egyiptomban vagyunk, és talán mert már annyiszor voltam itt, valahogy kevéssé vagyok motivált blogot írni. Pedig történtek vicces dolgok (mint mindig): például amikor a Fayoumban elakadt a kocsink a sivatagi homokban, vagy amikor Alexandriában beültünk a Pollyval egy pubba (egy pubba!), és betekintést nyertünk a helyi elithez tartozó fiatalok alkoholfogyasztási szokásaiba (például a lányoknak 11-re haza kellett érni, és ezért háromnegyed tizenegykor pánikszerűen elkezdtek mindent kiinni vagy ásványvizes palackokba áttölteni - mintha csak tíz évvel ezelőtti önmagamat láttam volna). Beszámolok majd arról is, hogyan kaptam meg a szudáni vízumot - és hogy pattantam vissza Etiópiáról.

De egyelőre fontosabb dolgom van: épp én vagyok a soros mosógép-őr a német régészeti intézet tetején. Az előbb magára hagytam a masinát egy percre, mert észrevettem, hogy a szél felkapta a már kimosott és kiteregetett ruhákat, Mielőtt a szomszédságot beterítettük volna az alsóneműinkkel, lépnem kellett. Csak néhány percre hagytam ott a gépet, de ez elég volt ahhoz, hogy elárassza a mosókonyhát. Holnap repülünk Szudánba, és ez az utolsó lehetőségünk mosni... úgyhogy lehet szurkolni, hogy sikerüljön.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reisestipendium.blog.hu/api/trackback/id/tr3813588139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása